FAQ
-
ЩО РОБИТИ, якщо товар не підійшов ЗА ФОРМОЮ, КОЛЬОРОМ АБО РОЗМІРОМ ТА ІНШІ ПРИЧИНИ?
Протягом 14 днів від дати придбання товару (не рахуючи дати придбання) - Ви можете: товар, який не використовувався, збережено товарний вигляд і споживчі властивості, і відсутня в переліку товарів, що не підлягають обміну або поверненню:
- Обміняти на аналогічний без перерахунку вартості;
- Обміняти на будь-який інший з відповідним перерахуванням вартості;
- Повернути і отримати сплачені за нього кошти.
Як оцінити збереження товарного вигляду: при хорошому освітленні, без застосування спеціальних засобів, на товарі не повинно бути видимих слідів від користування у вигляді дрібних подряпин, потертостей, а тим більше відколів, вм'ятин або тріщин.
Найпростіше оцінити чи збережений товарний вигляд, відповівши собі на питання: «Купив би я цей товар в такому вигляді, як новий?"
-
ЯКА ГАРАНТІЯ У МОГО ТОВАРУ?
Гарантійний термін товару обчислюється з дня його продажу. Він зазвичай вказаний в експлуатаційному документі на товар (гарантійному талоні, технічному паспорті, етикетці або в іншому документі, що додається до товару). На сайті виробника Вашого товару
-
Чи здійснюєте ви доставку з підйомом вантажу на поверхи?
Безкоштовна доставка засобами нашої логістики здійснюється на поверх за наявності ліфта та можливості під'їзду транспорту.
-
ЧИ МОЖЛИВО КУПИТИ ТОВАР В РОЗСТРОЧКУ?
Так, для цього необхідно зв'язатися з менеджерами нашої компанії, обговорити умови відстрочення платежу та укласти договір.